معرفی اولین گوشی هوشمند ده هسته‌ای دنیا
نوشته شده توسط : rf

زوپو (Zopo) برند چینی است که سال‌های گذشته اخبار بسیاری از آن منتشر شده بود. این کمپانی چینی طی چند سال گذشته تنها دو گوشی هوشمند Speed 7 و Speed 7 Plus را عرضه کرده است، تلفن‌های هوشمندی که به‌واسطه قیمتشان شهرت پیداکرده‌اند؛ با این‌ حال کمپانی چینی زوپو به این دو گوشی هوشمند اکتفا نکرده و در جریان کنفرانس موبایل بارسلون MWC 2016 جدیدترین گوشی هوشمند منحصربه‌فرد خود را رونمایی کرد. Zopo Speed 8 عنوان اولین موبایل ده هسته‌ای دنیا را از آن خود کرده و مجهز به پردازنده ده هسته‌ای ۶۴ بیتی از نوع مدیاتک Helio X20 است.

Zopo-Speed-8_8

این گوشی هوشمند رکوردشکن، بدنه‌ای از جنس فلز دارد، حافظه رم آن 4 گیگابایت بوده و مجهز به حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. زوپو Speed 8 صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ 5.5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل را داراست و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن مجهز به فناوری شارژ سریع است.

Zopo-Speed-8_7-1600x1067

علاقه‌مندان به عکاسی با این گوشی هوشمند می‌توانند از دوربین اصلی قدرتمند 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلاش دوگانه LED استفاده کنند. سیستم‌عامل زوپو Speed 8 اندروید 6.0 مارشمالو بوده و به امکاناتی همچون اسکنر اثرانگشت، USB Type-C و پشتیبانی از NFC و 4G نیز مجهز است. هر دو دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست و شیار سیم‌کارت نیز در سمت چپ این گوشی تعبیه‌شده است.

Zopo-Speed-8_5

این گوشی هوشمند ده هسته‌ای تنها در دورنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد. هنوز زمان عرضه و قیمت این دستگاه توسط شرکت سازنده اعلام‌نشده است.





:: برچسب‌ها: گوشی، باطری، افزایش عمر ، ده هسته ای ، مگاپیکسل ,
:: بازدید از این مطلب : 113
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: