نوشته شده توسط : rf

ه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،با حضور هیات عالی‌رتبه دانشگاه صنعتی اصفهان در اقلیم کردستان عراق، نخستین دانشکده مهندسی مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه سلیمانیه عراق افتتاح شد.
 
این دانشکده مهندسی مشترک، با حضور مسؤلان بلندپایه هر دو دانشگاه، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، رایزن های علمی و فرهنگی سفارت ایران در اقلیم کردستان عراق و مسئولین محلی و استانی سلیمانیه و در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان در محل دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق افتتاح شد.
 
براساس تفاهم نامه صورت گرفته مقرر است این دانشکده در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی کامپیوتر و کنترل، مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی از ترم اول سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۶ اقدام به جذب دانشجو کند.
 
همچنین براساس این تفاهم نامه، دانشگاه صنعتی اصفهان درخصوص تدوین برنامه درسی، تأمین کادر هیات علمی و نظارت بر نحوه ارائه دروس این دانشکده با دانشگاه سلیمانیه همکاری کرده و تعدادی از واحدهای درسی و آزمایشگاهی کوتاه‌مدت این دانشکده نیز در دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه خواهد شد.
 
برنامه ریزی به منظور پذیرش دانشجویان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری از برنامه های آتی تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه سلیمانیه عراق است.



:: برچسب‌ها: ایران , عراق , دانشکده مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

غلب متهمان و مجرمانی که از کشور فرار کردند دارای تابعیت مضاعف بوده‌اند و این افراد از دستگاه‌های اجرایی ترخیص می‌شوند. رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دوشغله‌های دستگاه‌های اجرایی شناسایی، ساماندهی و تبدیل به یک شغله می‌شوند.

به گزارش مهر، ناصر سراج ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از راهکارهای مناسب برای رفع مشکل بیکاری در کشور، ساماندهی دو شغله‌ها است که در این زمینه اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی از ارسال نامه‌هایی به روسای سه قوه برای ترک کار افراد دو شغله خبر داد و اضافه کرد: شاهد استقبال قوا از این برنامه هستیم و در آینده در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف شاهد حضور دوشغله‌ها نخواهیم بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه تبدیل دوشغله‌ها به یک شغله نقش مهمی در کاهش مشکل بیکاری دارد، اضافه کرد: بکارگیری مجدد بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی از مرداد ماه امسال ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نیز نمی‌توانند تقاضایی در این زمینه داشته باشند، ادامه داد: داشتن مقام و یا آزاده و جانباز بودن از استثناهای این برنامه است و بازنشسته‌های شاغل در ادارات نیز مرخص خواهند شد.

سراج با اشاره به کشف نخستین حقوق‌های نجومی در بیمه و یکی از برنک‌های نیمه خصوصی، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: با این پیگیری‌ها مشخص شد که ۲۳۴ میلیون تومان به حساب وی واریز شده است که ادعا شد این مبلغ مربوط به معوقات است و تا دو روز آینده گزارش نهایی آن ارسال می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مشکلاتی که شاغلان دارای تابعیت مضاعف برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کنند، ادامه داد: اغلب متهمان و مجرمانی که از کشور فرار کردند دارای تابعیت مضاعف بوده‌اند و این افراد از دستگاه‌های اجرایی ترخیص می‌شوند.

وی بیان کرد: این افراد به علت داشتن تابعیت مضاعف به راحتی فساد می‌کنند و سپس اقدام به فرار می‌کنند و شاهد مشکلات زیادی برای برگداندن آنها به کشور هستیم.

سراج از تلاش برای برگرداندن ایرانیان زندانی در دیگر کشورها خبر داد و افزود: تلاش می‌شود تا افرادی که اموال کشور را غارت کرده اند به کشور بازگردند



:: برچسب‌ها: بازرسی , دوشغله , نظارت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

‌رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی از جاده ابریشم و هر حرکتی که در مسیر این توسعه باشد حمایت می‌کند.

‌به گزارش ‌ایسنا، داوود محمدی در دومین روز از یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم، اظهار کرد: توسعه پایدار نیازمند توجه به نیازهای انسانی است، در این هزاره هر کشور و هر شهری اگر نتواند در مسیر شهروندسازی و رشد و تکامل به نیاز انسانی گام بردارد در رقابت حذف خواهد شد.


وی افزود: در تحقق توسعه پایدار به یک اصل اساسی نیاز داریم که آن هم انسان است، برای توسعه پایدار باید شهروندان مورد توجه قرار بگیرند، افزایش فقر در شهرها، گسترش مسکن، نبود سیستم حمل و نقل کار آمد، بحران آب، بحران اجتماعی، آلودگی هوا و تراکم جمعیت از جمله مشکلاتی است که مردمان شهرهای ایران را سر درگم کرده و کیفیت زندگی را به مخاطره انداخته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرداران برای ارتقای کیفیت زندگی راهی جز تکیه بر انسان‌ها و جلب مشارکت آن‌ها ندارد، کلید بحران زیست محیطی در دست شهروندان است، فقرزدایی نیز به  فرهنگ  نیاز دارد، شهروندان با سهیم شدن در تصمیم‌گیری‌های شهر در پیشبرد اهداف شهر تأثیرگذارتر هستند.

وی تصریح کرد: استفاده از جامعه بشری و ارتقای مسئولیت‌پذیری جمعی و گروهی می‌تواند حلال مشکلات باشد، جاده ابریشم نمادی از تمدن مشرق زمین و ارتباط با نیمی از جهان است که بیش از مسائل اقتصادی از فرهنگ و تمدن حکایت دارد.

محمدی یادآور شد: انسان سازنده تاریخ و تمدن است ما باید در توسعه پایدار به انسان و سنت تکیه و بهره‌گیری کنیم، درد مشترک بشر سرگشتگی و فراموشی اصالت است که نتیجه آن بی‌تابی، جنگ و فراموشی است، امروز باید به جاده ابریشم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: قزوین به عنوان شهری تاریخی باید به جامعیت گذشته برگردد، یعنی به جایی که سعدالسطنه به‌عنوان بازار بین‌المللی کانون توجه بود.

وی خاطرنشان کرد: در این میان مجلس شورای اسلامی به جاده ابریشم کمک و از احیای آن حمایت می‌کند، این مسیر صلح و امنیت جهانی و حرکت به سوی تعامل است، ارتقای کیفیت زندگی شهری و دیپلماسی عمومی برای تحقق صلح و امنیت و آرامش دوستی در این مسیر ایجاد می‌شود.

محمدی یادآور شد: ارتقای زندگی شهری نیازمند بازنگری و اصلاح تقویت اقتصادی، بهبود خدمات شهری، حمایت و ایجاد زمینه برای نقش آن‌ها و حاکمیت قانون است و گفت‌وگو در مسیرجاده ابریشم نوید بخش روزهای خوبی است.



:: برچسب‌ها: جاده ابریشم , صلح , ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 62
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

چین قرارداد تولید بزرگ ترین هواپیمای جهان را با اوکراین بست تا پس از سال ها توقف، این پروژه دوباره کلید بخورد.

 

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چین قرارداد تولید آنتونوف AN225 را با اوکراین در حالی به به امضا رساند که بسیاری فکر می‌کنند هواپیمای ایرباس A380 فرانسه، بزرگ ترین هواپیمای جهان است، این لقب در حقیقت به آنتونوف  مریا اوکراین AN225 تعلق دارد.

 

این هواپیما بر خلاف دیگر هواپیماهای غول پیکر موجود در جهان به جای 4  موتور از 6 موتور پیشران بر بالهای های خود بهره می گیرد که این مسئله احتمال سقوط این هواپیما را بر اثر از دست رفتن موتورهای آن  به میزان قابل توجهی کاهش داده

است.

 

نخستین مدل این هواپیما با اهداف نظامی تولید شده است و اولین پرواز این هواپیما در 21 دسامبر سال 1988 صورت گرفته است.

 

پس از خروج این هواپیما از چرخه حمل و نقل نظامی، با وقفه ای 8 ساله این هواپیما به خطوط هوایی اوکراین پیوست.

 

آنتون

AN-225 مریا همچنین طولانی ترین طول بال ها را در جهان از آن خود کرده است. طول این هواپیما 84 متر و طول بالهای آن 88.4 متر است.

 

بیشترین وزن باری که تا کنون توسط این هواپیما جابجا شده است 253.820 تن بوده است.

 

هزینه تولید هر فروند آنتونوف مریا در سال 2013 بین 200 تا 250 میلیون دلار برآورد شده است.

 

به دلیل هزینه های بالای تولید این هواپیما و مشکلات اقتصادی اوکراین پس از جدایی از شوری، پس از تولید اولین فروند از آن، تولید دومین فروند نیمه کاره رها شد.

 

ساخت این هواپیما به پیش از فروپاشی شوروی باز می‌گردد و به نظر می رسد چین با عقد این قرارداد با اوکراین قصد دارد به بازار تولید هواپیماهای پهن پیکر نیز نفوذ کند.

 

به گزارش راشاتودی، این پروژه مشترک بین چین و اوکراین، از یک طرف منافع مالی قابل توجهی را نصیب چین خواهد کرد و از سوی دیگر یکبار دیگر به اوکراین این فرصت را می دهد تا فنآوری های شاخص خود را به رخ جهان بکشد.

 

از سوی دیگر چین برای پاسخگویی به نیاز داخل خود اقدام به خرید این هواپیما کرده و قصد دارد تا برخی نمونه های آن را به دیگر کشورها صادر کند.

 

یکی دیگر از دلایلی که این قرارداد بین اوکراین و چین بسته شد این است که اجرایی شدن این قرارداد به اوکراین این فرصت را می دهد تا وابستگی خود را به غرب کاهش دهد.

 

از سوی دیگر به نظر نمی رسد کشورهای غربی تمایلی به در اختیار گرفتن چنین فنآوری از اوکراین را داشته و یا برای هواپیماهای با چنین حجم بالایی بازاری در غرب وجود داشته باشد.

 

از سوی دیگر چین نیز با دستیابی به فنآوری تولید چنین هواپیمایی می تواند دست به ابتکارات قابل توجهی در حوزه تولید هواپیماهای پهن پیکر بزند چرا که بر اساس توافق صورت گرفته چین این اختیار را دارد تا تغییراتی را در ساخت این هواپیما ایجادکند.



:: برچسب‌ها: چین , اوکراین , هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 91
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
کره چشم انسان تقریبا به شکل یک گوی با ابعاد دو و نیم سانتی‌متر است که بافت نرمی دارد و قسمت پشتی آن با یک ماده ژله‌ای به نام زجاجیه و قسمت جلویی آن با مایعی به نام زلالیه پر شده است.

به گزارش جام جم آنلاین ، این مایع زلال و شفاف است و به همین سبب به آن زلالیه می‌گویند. مایع زلالیه مدام در حال تغییر است، در چشم ساخته شده و پس از این که نقش خود را در متابولیسم چشم ایفا کرد از چشم خارج می‌شود. وجود این مایع داخل چشم، موجب می‌شود چشم‌ها در حالی که کاملا نرم هستند، دارای یک شکل مشخص باشند. در واقع وجود مایع زلالیه موجب ایجاد یک فشار از درون به سطح خارجی در قسمت جلوی چشم می‌شود و ضمن این که موجب حفظ شکل و قوام سطح چشم می‌شود نقش خود را در زمینه تغذیه‌ای و متابولیسم این عضو ایفا می‌کند.

سفتی و فشاری که در سطح خارج چشم از طرف جلو احساس می‌شود و به فشار چشم معروف است حاصل نیرویی است که مایع زلالیه بر واحد سطح لایه خارجی چشم وارد می‌کند. اگر بنا بر دلایلی مایع زلالیه داخل چشم زیاد از حد تولید یا خروج آن با مشکل مواجه شود و کمتر از حد لازم باشد، در آن صورت فشار چشم از حد طبیعی بیشتر خواهد شد. این که فشار چشم شما طبیعی است یا خیر، با اندازه‌گیری این فشار توسط اپتومتریست‌ها یا چشم پزشکان مشخص می‌شود. در کودکان به جز موارد نادری که یک اختلال مادرزادی وجود دارد، کمتر با مشکل فشار چشم روبه رو می‌شویم. همچنین در دوران جوانی نیز افزایش فشار چشم شایع نیست.

پس از 40 سالگی به دلیل تغییرات ساختاری در چشم ممکن است فشار چشم افزایش یابد. لذا توجه به این مساله پس از 40 سالگی اهمیت بسیاری دارد. به طوری که لازم است افراد بالای 40 سال از چگونگی فشار داخل چشم خود مطلع باشند. روش اندازه‌گیری فشار چشم تونومتری نام دارد که توسط یک چشم پزشک یا اپتومتریست با تجربه، به دقت اندازه‌گیری می‌شود. فشار طبیعی چشم بین 12 تا 18 میلی‌متر جیوه است. بندرت فشار چشمی از این میزان کمتر است و کمتر اهمیت دارد. ولی فشار چشم بیشتر از 18 میلی‌متر جیوه فشار بالای چشم محسوب می‌شود و به بررسی‌های تخصصی نیاز دارد. اهمیت فشار چشم بالا در آسیب‌هایی است که ممکن است به شاخه‌های عصبی مرتبط با عصب چشم وارد شود.


فشار چشم بالا دقیقا به معنی بیماری آب سیاه نیست. ولی یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد بیماری آب سیاه یا گلوکم بیشتر از حد طبیعی است. اگر کسی فشار چشم بیشتر از 18 میلی‌متر جیوه داشته باشد به‌عنوان یک بیمار مستعد آب سیاه شناخته می‌شود‌. آسیبی که در اثر آب سیاه به چشم وارد می‌شود بیشتر شاخه‌های عصبی مربوط به میدان بینایی یا بینایی محیطی را گرفتار می‌کند. بنابر‌این ممکن است در غربالگری بیماری گلوکوم، اپتومتریست لازم بداند بینایی محیطی به کمک آزمون میدان بینایی سنجش شود. بررسی ته چشم و ارزیابی سر عصب بینایی نیز می‌تواند به تشخیص آسیب‌های احتمالی ناشی از آب سیاه کمک کند که در یک ویزیت عمومی اپتومتری همه این امکانات برای شما فراهم می‌شود.

در صورت تشخیص بیماری گلوکوم یا آب سیاه، اولین اقدام درمانی چشم پزشکان متخصص، درمان‌های دارویی است که در بسیاری موارد می‌تواند به‌طور موثری مشکل را تعدیل و بر‌طرف کند. در صورتی که روش‌های دارویی موثر واقع نشوند، استفاده از روش‌های جراحی توسط یک جراح متخصص چشم می‌تواند برای درمان آب سیاه کمک‌کننده باشد



:: برچسب‌ها: فشار , چشم , بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 83
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
روزنامه کیهان نوشت که بانک های سپه و ملت از ارائه خدمات بانکی ارزی به قرارگاه خاتم الانبیا سپاه به دلیل تحریم ها خودداری کرده اند.
 
به گزارش عصرایران، روزنامه کیهان اضافه کرد: واحد مستقل ارزی خطاب به مدیریت شعبه  بانک سپه در نامه‌ای به تاریخ 10 مرداد 95  و در جواب درخواست یه شرکت برای ضمانت نامه‌های ارزی آورده است: «...در شرایط فعلی و با عنایت به مفاد نامه بازگشتی مبنی بر نامبرده شدن متقاضی ضمانت‌نامه‌ها در لیست اشخاص تحریمی، اجابت درخواست متقاضی امکان‌پذیر نیست.»
 

همچنین در نامه بانک ملت که در پاسخ به درخواست قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برای نقل و انتقالات ارزی؛ آمده است: «کارسازی کلیه خدمات ارزی (بین‌المللی) برای آن دسته از مشتریان که نامشان در لیست تحریم اتحادیه اروپا و یا لیست تحریم مشترک اتحادیه اروپا و سازمان ملل می‌باشد امکان‌پذیر نیست.»



:: برچسب‌ها: تحریم , قرارگاه خانم الانبیا , بانک ها ,
:: بازدید از این مطلب : 48
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

طالبان افغان از هدف قرار دادن جنگنده «اف ۱۶» آمریکایی در بگرام افغانستان خبر داد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم, طالبان افغان اعلام کرد که یک فروند جنگنده آمریکایی در بگرام سرنگون شد.

به گزارش طالبان افغان, خلبان این جنگنده در حمله طالبان افغان کشته شد.

در عملیات طالبان افغان موسوم به عملیات «عمری»، این گروه یک فروند جنگنده F 16 آمریکایی را در منطقه سه دوکانه شهرستان بگرام ولایت پروان هدف قرار داد.

این در حالی است که دو بالگرد نظامی ناتو نیز در گذشته هدف جنگجویان طالبان قرار گرفتند و سرنگون شده بودند



:: برچسب‌ها: طالبان , بگرام , جنگنده آمریکایی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی از قهرمانان مدال‌آور و همه ورزشکاران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ تشکر و قدردانی کردند.

 

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

 

بسمه تعالی

به کاروان ورزشی بازگشته از المپیک: قهرمانانی که با مدال‌آوری دل ملت را شاد کردند؛ به پهلوانانی که از حق خود بر اثر ناداوریها محروم شدند؛ به ورزشکارانی که عدم موفقیت آنان از ارزش تلاش و کوشش آنها نمی‌کاهد؛ به بانوان ورزشکاری که نشانه‌ی افتخارآمیز پوشش زن ایرانی را به رخ همگان کشیدند، به بانوی شجاعی که با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید، و به مربیان و پیش‌کسوتان ورزش کشور، خوشامد میگویم و از همه‌ی شما سپاسگزاری میکنم. قدر شما را میدانیم.

 

سیّد علی خامنه‌ای
۲/ شهریور ماه/1395



:: بازدید از این مطلب : 55
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

آب لیموی طبیعی را با آب سرد مخلوط کنید و از ریختن آن در چای داغ و ...بپرهیزید.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تابناک، آب لیمو از نوشیدنی هایی است که خوردن آن توصیه می شود، زیرا خواص و فواید بی شماری برای سلامتی دارد، از جمله کاهش وزن، تقویت دستگاه ایمنی بدن، پاک سازی دستگاه گوارش، کم کردن التهابات بدن، افزایش نیروی بدن، تأثیرگذاری مثبت بر فرآیند متابولیسم و سوخت و ساز بدن و...اما اگر نکاتی را در مصرف آب لیمو در نظر نگیریم، ممکن است مضراتی برایمان داشته باشد.
اسید موجود در آب لیمو، ممکن است باعث از بین رفتن مینای دندان شود. استفاده بیش از اندازه از آب لیمو، باعث خورده شدن مینای دندان شده و آن را از بین می برد.
به طور کلی زیاده روی در خوردن موادی که حاوی اسیدهای خوراکی هستند، دندان ها را در مقابل آب سرد یا گرم حساس می کند.
اگر دقت کنید متوجه خواهید شد، افرادی که در خوردن آب لیمو زیاده روی می کنند برای مثال در خوردن ماده سردی مثل بستنی دچار مشکل می شوند.
آب لیمو را با آب سرد بخورید
توصیه می شود، آب لیمو را با آب سرد مخلوط کرده و میل کنید، زیرا گرما باعث تسریع واکنش های شیمیایی موجود در آب لیمو شده و قدرت مخرب آن را بر روی دندان ها افزایش می دهد.
آب لیموی طبیعی را با آب سرد مخلوط کنید و از ریختن آن در چای داغ و ...بپرهیزید.
بعد از خوردن آب لیمو مسواک نزنید
بعد از خوردن آب لیمو بلافاصله مسواک نزنید، زیرا باعث منتشر شدن اسید آب لیمو در دهان میشود و با فشار مسواک بر دندان ها مینای دندان آسیب می بیند؛ بنابراین، تا یک ساعت پس از مصرف آب لیمو مسواک نزنید و سعی کنید با جویدن یک تکه آدامس یا خوردن یک عدد خیار تعادل مواد را به دهان خود بازگردانید.
از این روی، بهتر است آب لیمو را همراه سالاد مصرف کنید



:: بازدید از این مطلب : 65
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

مطالعات نشان می دهد مصرف بیشتر مرکبات نظیر لیمو و پرتقال می تواند به حفظ سلامت و همچنین پیشگیری از تاثیرات مضر ناشی از چاقی کمک کند.

اگر چاق شدید، حتما این میوه را بخورید!

مرکبات حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان های گروه موسوم به فلاوانون ها هستند. زمانیکه انسان ها رژیم غذایی پرچرب مصرف می کنند مقداری چربی در بدن شان تجمع پیدا می کند. سلول های چربی انواع اکسیژن واکنشی بیشتری را تولید می کنند که می تواند در فرایندی موسوم به فشار اکسایشی به سلول ها آسیب برسانند.

این فشار اکسایشی همراه با التهاب موجود در افراد چاق موجب ریسک ابتلا به بیماری قلبی، بیماری کبدی و دیابت می شود.

پائولا فریرا، عضو تیم تحقیق از دانشگاه استادول پالیستا برزیل، در این باره می گوید: «نتایج ما نشان می دهد که در اینده می توانیم از فلاوانون های مرکبات برای پیشگیری یا به تاخیر انداختن بیماری های مزمن ناشی از چاقی در انسان ها استفاده کنیم.»

وی در ادامه عنوان می کند: «در این مطالعه ما شاهد کاهش وزن ناشی از مصرف مرکبات نبودیم.»

به گفته محققان، حتی بدون کاهش وزن، میوه های خانواده مرکبات می توانند با کاهش فشار اکسایشی، آسیب کمتر به کبد و کاهش ریسک های ناشی از سایر بیماری های مرتبط با چاقی، به حفظ سلامت کمک کنند

منبع:مهر.



:: برچسب‌ها: چاقی , میوه , مرکبات ,
:: بازدید از این مطلب : 75
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
خبرگزاری میزان- عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و امن‌ترین کشور برای ورود گردشگران محسوب می‌شود.
 

 

 

ایران امن‌ترین کشور برای ورود گردشگران است/ ما اجازه ورود جاسوسان را نمی‌دهیممحمد صالح جوکار عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان پیرامون هشدار وزارت خارجه آمریکا به مردم این کشور که از سفر به ایران خوداری کنند اظهار کرد: این گونه اقدامات آمریکایی‌ها در واقع تداوم زنجیره پروژه ایران هراسی است و آمریکا درصدد است به نوعی به شهروندان خود القا کند که ایران امنیت لازم را ندارد.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به دنیا اثبات کرده است از لحاظ امنیتی ضریب بالایی است که این موضوع به خوبی با توجه به مشکلاتی که در کشورهای منطقه وجود دارد مشخص است و ایران امن‌ترین کشور برای ورود گردشگران است.

 

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: امروزه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران با اشرافی که بر منطقه و جهان دارند با هر گونه حرکت تروریستی که امنیت ایران را تهدید کنند مقابله می‌کنند.

 

جوکار اظهار کرد: این اقدام آمریکا و ایجاد یک عملیات روانی برای اینکه گفته شود در ایران امنیت وجود ندارد و آمریکایی‌هایی که به ایران سفر می‌کنند بازداشت می‌شوند صحت ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها با افرادی که در پوششی دیگر اما به قصد جاسوسی به نفع اسرائیل و آمریکا به ایران ورود پیدا می‌کند برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که اطلاعات داخلی ایران از مرزهایش خارج شود.

 

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: علمیات روانی که آمریکا طی سالهای اخیر علیه ایران شروع کرده است و امروز به شکل‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند راه به جایی نمی‌برد و ایران اجازه نمی‌دهد که جاسوسان آمریکایی اطلاعات ایران را از کشور خارج کنند



:: برچسب‌ها: ایران , امنیت , گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()