نوشته شده توسط : rf
 
نجفی دادستان تهران از تشکیل پرونده برای شهردار تهران در پی هنجار شکنی رخ داده در مراسم روز زن خبر داد و گفت: به دنبال این اقدام جمعی از مسببان و شهردار تهران به دادسرا احضار شدند.
 

 



:: برچسب‌ها: دادستان تهران تشکیل پرونده برای شهردار تهراناحضار نجفی به دادسرادادسرای عمومی و انقلاب تهرانجعفری دولت‌آبادی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی راهبردی دریایی ارتش با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی و تجهیزات خود، مظهر اقتدار ملت ایران در دریا است
 ///////

 


برچسب‌ها: امیر دریادار خانزادی نیروی دریایی ارتش مظهر اقتدار ملت ایران در دریا است امیر دریادار حسین خانزادیمراسم دانش‌آموختگی دانش آموزان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت

ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: میر دریادار خانزادی نیروی دریایی ارتش مظهر اقتدار ملت ایران در دریا است امیر دریادار حسین خانزادی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

فعالان مظلوم محیط زیست یا مجریان مرموز «پروژه GEOINT» در ایران؟ / یک تیم جاسوسی می تواند با آزمایش خاک یا گونه‌های گیاهی، متوجه نوع سوخت مورد استفاده در موشک‌های ایرانی و تحولات آن شود؛ اقدامی که حتی از عهده پرنده‌های ویژه جاسوسی آمریکا مانند پهپاد آرکیو برنمی‌آید.

کاریکاتور/‌فعالان مظلوم‌محیط‌زیست یا مجریان مرموز در ایران؟

 



:: برچسب‌ها: کاریکاتورفعالان مظلوم‌محیط‌زیست مجریان مرموز در ایران؟«پروژه GEOINT»تیم جاسوسیآزمایش خاک یا گونه‌های گیاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

حضور ایران در منطقه ربطی به امریکا و اروپا ندارد/حجاب مصونیت زن است نه محدودیت

در آستانه سالروز ولادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) از سراسر کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در آستانه ولادت با سعادت حضرت صدیقه‌کبری فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، هزاران نفر از شاعران و ستایشگران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و تعدادی از ستایشگران و نغمه‌سرایان اهل‌بیت(علیهم‌السلام) فضای حسینیه امام خمینی(ره) را به عطر مدایح و مناقب دخت گرامی پیامبر اسلام، معطر کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، مقامات معنوی و عظمت روحی حضرت فاطمه‌زهرا(س) را خارج از فهم بشری دانستند و گفتند: مقام والای دختر پیامبر اعظم را باید از پروردگار و اولیاء الهی شنید و آموخت، همچنانکه پیغمبر اکرم(ص) در وصف آن بانو، تعبیر بلند برترین زنان اهل بهشت را بیان فرموده است و شیعه و سنّی بر صحت این روایت، اتفاق‌نظر دارند.



:: برچسب‌ها: رهبر انقلاب , منطقه , آمریکا , حجاب , حضرت فاطمه ,
:: بازدید از این مطلب : 82
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

هدیه ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی/ ارتباط روباه پیر و شیعه انگلیسی چیست؟ + فیلم شیعه انگلیسی فرقه‌ای که رهبر انقلاب از آن به عنوان یک تهدید یاد کرده‌اند، مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است. فرقه‌ای تندرو که به حمایت دولت انگلیس و سرویس اطلاعاتی این کشور جان گرفته‌ است. انگلیس قصد دارد تا به این وسیله فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان شیعه و سنی بیابد. 

آنها با وعده اعطای تسهیلات و امکاناتی مانند آپارتمان و دریافتی ماهیانه تلاش می‌کنند تا با سواستفاده از فقر و نیاز مالی برخی افراد ناآگاه آنها را جذب این فرقه کرده و بر تعداد طرفداران آن بیفزایند. رهبر افراطی فرقه شیرازی‌ها شخصی به‌ نام  سید صادق شیرازی است در مراسم قمه زنی خشونت‌آمیز و عجیب طرفداران این فرقه انحرافی افراطی حضور دارد.

http://javaninews.ir/ 



:: برچسب‌ها: صادق شیرازی, هدیه ملکه انگلیس به صادق شیرازی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

  امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در نشست خبری دهمین سفر کاروان خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور که امروز(19 اسفند ماه) در محل ستاد نزاجا برگزار شد با تبریک ولایت حضرت زهرا(س) اظهار کرد:‌ این کاروان به تمامی مرزهای غربی که در آنجا دفاع صورت گرفته و رزمندگان نیروی زمینی ارتش طی هشت سال دفاع مقدس در این مناطق جان فشانی‌ کردند، اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان بیشتر جوانان دانشجو و دانش‌آموز حضور دارند، تصریح کرد: این جوانان علاوه بر حس و حالی که در آنجا وجود دارد کسب معنویت می‌کنند زیرا آنها در پایان سال جاری و ابتدای سال آینده می‌توانستند در کنار خانواده‌هایشان به تفریح بپردازند اما بهترین تفریح را حضور در کاروان راهیان نور می‌دانند و این فرصت بی‌نظیری است که نسل‌های جوان خودشان را با رزمندگان و نسل‌های دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی ایجاد کنند.

http://javaninews.ir 

 


:: برچسب‌ها: ارتش, کاروان راهیان نور, مناطق عملیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
دادستانی‌کل کشور هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

دادستانی هیچگونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را بر نمی‌تابد

دادستانی کل کشور با ارج نهادن به ارزش‌های اصیل و انتظام‌بخش ملّی، حفظ آرامش، نشاط و سلامتی همه شهروندان گرامی را ضروری دانسته و هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

 



:: برچسب‌ها: چهارشنبه سوری معاونت اجتماعی قوه قضاییه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

وزارت خارجه فرانسه: موشک‌های بالستیک ایران عامل نگرانی شدید پاریس است

 به نقل از العربیه، وزارت خارجه فرانسه اعلام كرد: موشك‌های بالستیك ایران عامل نگرانی شدید فرانسه و متحدانش است. برنامه موشکی ایران با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل سازگار نیست و عامل بی‌ثباتی در منطقه است!

وزارت خارجه فرانسه تاکید کرد مصمم است تا گفتگوهای صریح و مبتنی بر درخواست را با ایران پیگیری کند.

مقامات فرانسوی روز يکشنبه اعلام کردند اين کشور مصمم است تا توافق هسته‌ای ايران را حفظ کند و از همه طرفين می خواهد به تعهدات خود در اين خصوص پايبند بمانند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: فعالیت‌های منطقه‌ای ایران نیز پیامدهایی برای ثبات منطقه در پی داشته است. امیدواریم ایران کمک مثبتی به حل بحران‌های خاورمیانه کند.

گفتنی است «ژان ایو لودریان»، وزیر خارجه فرانسه در صدر هیاتی امروز (یکشنبه) به ایران سفر می‌کند.


 



:: برچسب‌ها: فرانسه, برجام, تحریم ,
:: بازدید از این مطلب : 81
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

ساختمان ۱۵ هزار متر مربعی کاخ سفید ممکن است برای بسیاری تنها یک نام باشد، اما بیشتر مردم، حتی شهروندان آمریکایی از رازهای این کاخ ریاست‌جمهوری آگاه نیستند.

 



:: برچسب‌ها: افشای راز‌های عجیب , درون کاخ سفید , میزبان 30 هزار مهمان,کاخ سفید, ,
:: بازدید از این مطلب : 73
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
پاتریوت یک سیستم دفاع هوایی موشکی است که توانایی مقابله با موشک‌های بالستیک تاکتیکی،موشک‌های کروز، و انواع هواپیماهای جنگنده و سایرهواگردهای متخاصم را در هر ارتفاع و شرایط جوی دارا میباشد این سامانه در ابتدا برای مقابله با هواپیماهای جنگنده و موشک های کروز طراحی و توسعه یافت ولی قابلیت دفاع ضد بالستیک نیز در ارتقائهای بعدی به ان اضافه گردید پاتریوت یکی از فراگیر ترین سیستمهای دفاع موشکی غربی میباشد که بصورت گسترده ای در خدمت کشورهای متحد غرب بخصوص در مناطق پرتنش خاورمیانه و شرق آسیا میباشد

 



:: برچسب‌ها: دفاع موشکی , سامانه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

  سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین همایش مشترک دریایی ارتش و سپاه گفت: با عنایت خداوند و به برکت این انقلاب و تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا می توان این را به جرات بیان کرد که دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در عرصه دریا هم که اصلی ترین نقطه تقابل با ایران است با وجود دو نیروی دریایی قدرتمند ارتش و سپاه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

http://javaninews.ir/ 


 



:: برچسب‌ها: سپاه پاسداران, ستاد کل نیروهای مسلح ,
:: بازدید از این مطلب : 80
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

سود سهام عدالت

با توجه به وعده سازمان خصوصی سازی ۴گروه تا پایان اسفند سال جاری سود سهام عدالت خود را خواهند گرفت که تا نیمه اول اسفند ماه سال سال جاری دو گروه چهار گروه باقی مانده سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.

  در هفته اخیر سود سهام عدالت مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی به حساب این گروه از مشمولان واریز شد.مرحله پایانی سود سهام عدالت ۱۲ بهمن ماه به حساب دو گروه از مشمولین سهام عدالت شامل اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، زنان سرپرست خانوارو... واریز شد و سود مربوط به ۴ دهک باقی مانده تا پایان سال تسویه خواهد شد و پرونده واریز سو مربوط به سال ۹۵ به طور کامل بسته می‌شود.



:: برچسب‌ها: مشمولان سود سهام عدالت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

سفیر عربستان در اندونزی طرح بین‌المللی کردن مدیریت حرمین شریفین به خاطر سوء مدیریت مناسک حج را اعلام جنگ علیه کشورش توصیف کرد.

عربستان: بین‌المللی کردن مدیریت حرمین شریفین اعلام جنگ علیه ماست

 



:: برچسب‌ها: عربستان, بین‌المللی کردن مدیریت حرمین شریفین,اعلام جنگ علیه عربستان ,اسامه بن محمد عبدالله الشعیبی ,سفیر عربستان, اندونزی, عبدالله الترکی, مشاور دفتر پادشاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
متن تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «سرباز کوچک امام (رحمه‌الله)» منتشر شد. در این کتاب، خاطرات دوران اسارت آزاده‌ی سرافراز آقای مهدی طحانیان در سنین نوجوانی در زندان‌های رژیم بعث عراق (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۹) روایت شده است.
 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «سرباز کوچک امام»


:: برچسب‌ها: تقریظ رهبر انقلاب , کتاب «سرباز کوچک امام» ,قلم سرکار خانم فاطمه دوست‌کامی,انتشارات پیام آزادگان,متن تقریظ ,
:: بازدید از این مطلب : 72
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
امیر حاتمی:

سواحل مکران منطقه‌ای کاملا امن برای سرمایه‌گذاری است / حضور نیرو‌های مسلح در این منطقه تضمین مضاعف است

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، گفت: سواحل مکران یک منطقه کاملا امن برای سرمایه گذاری است و حضور نیرو‌های مسلح در این منطقه تضمین مضاعفی است تا همه سرمایه گذاران با امنیت خاطر فعالیت کنند.
 ////////  


:: برچسب‌ها: :امیر حاتمی, سواحل مکران , سرمایه‌گذاری ,حضور نیرو‌های مسلح , منطقه ,امیر سرتیپ حاتمی روز, دومین همایش بین‌المللی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

زهرا اصل رکن‌آبادی فرزند شهید رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، با بیان خاطره‌ای جالب، از سخنان اخیر و تاسف‌آور لیلا حاتمی انتقاد کرد.

انتقاد فرزند شهید رکن‌آبادی از سخنان تأسف‌بار لیلا حاتمی



:: برچسب‌ها: نتقاد فرزند شهید رکن‌آبادی , سخنان تأسف‌بار لیلا حاتمی ,زهرا اصل رکن‌آبادی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

فرمانده نیروی انتظامی گفت:کسانی که از پشت صحنه،اغتشاشات خیابان پاسداران را هدایت می کردند به زودی دستگیر خواهند شد.

صحنه گردانان حوادث خیابان پاسداران دستگیر خواهند شد/برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده ایمسردار اشتری  فرمانده نیروی انتظامی:  با اشاره به شهادت چهار نفر از پرسنل ناجا که در درگیری با دراویش در خیابان پاسداران تهران به جمع شهدا پیوستند، گفت: خواسته عمومی برخورد قاطعانه و محاکمه عاملان این جنایت است که این کار به سرعت انجام خواهد شد.

 فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تا پای جان برای امنیت مردم ایستاده ایم، بیان کرد: ما به وظایف خود با اقتدار عمل خواهیم کرد.

سردار اشتری در خصوص صحنه گردانان حوادث خیابان پاسداران اظهار کرد: کسانی که از پشت صحنه،اغتشاشات پاسداران را هدایت می کردند به زودی دستگیر خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدیریت پلیس در صحنه بسیار مناسب بود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اقدام ضرب الاجلی پلیس در همان روزهای اول انجام نشد،گفت: باید مصوبات شورای تامین رعایت می شد و البته زمان برخورد نهایی ما بسیار مناسب بود.

ملاحظه: چرا مسئولین از حادثه ایجاد شده توسط فرقه دراویش در خیابان پاسداران با عنوان حادثه خیابان پاسداران بدون ذکر نام دراویش یاد می کنند؟

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: دروایش, نیروی انتظامی اغتشاش دراویش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

کلمه «جاسوسی» که شنیده می‌شود، بیشتر افکار عمومی به سمت شیوه‌های اطلاعاتی و عملیاتی بسیار پیچیده کشیده می‌شود، اما همیشه قرار نیست جاسوسی با اقدامات محیرالعقول همراه باشد.

نگاهی به روش‌های نوین جاسوسی  تصور کنید شما فروشنده‌ ماسک ضدغبار هستید که به دلیل وجود یک دریاچه‌ بزرگ و پرآب در یک منطقه خاص، کسب و کار شما کساد شده است و اساسا خبری از گردوغبار نیست که مردم نیاز به خرید ماسک داشته باشند.

حالا و در این وضعیت، شما تصمیم می‌گیرید با برخی اقدامات در پوشش توسعه، آن دریاچه را از بین ببرید و آب آن را خشک کنید تا توفان‌های سهمگین گردوغبار، شهر و منطقه‌ مدنظر شما را با خود درگیر کند و منفعت مالی شما نیز تامین شود اما همیشه ماجرا به همین سادگی نبوده و قرار نیست منحصر به یک منفعت مالی ساده باشد.

http://javaninews.ir/ 

 



:: برچسب‌ها: جاسوسی, «NGO»‌ها, اقدامات دانشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

موشک بالستیک از نوع قاهر ام 2

یک منبع نظامی از شلیک یک فروند موشک بالستیک قاهر ام ۲ به پادگان مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در مارب خبر داد.

  به نقل از رأی الیوم، یک منبع نظامی یمنی گفت که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با یک فروند موشک زلزال 2 مرکز تجمع نظامیان سعودی در سقام نجران را در هم کوبید.

این منبع گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، امروز (یکشنبه)چندین بار مناطق مختلف یمن از جمله بخش باقم در استان مرزی صعده را بمباران کردند.

یک منبع نظامی پیش از این به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک فروند موشک بالستیک از نوع قاهر ام 2 به پادگان مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پادگاه ام الریش در استان مارب شلیک کرد.

 



:: برچسب‌ها: ارتش یمن, تحولات یمن, متجاوزان سعودی, موشک بالست ,
:: بازدید از این مطلب : 53
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

سال ها قبل از آغاز جنگ جهانی اول، یهودیان صهیونیست کنگره ای را در شهر باله سوئیس برگزار کردند که مهم ترین مصوبه این کنگره مهاجرت یهودیان به فلسطین و تشکیل یک دولت یهودی بود. روز 14 می 1948 روز نکبت و از شوم ترین روزها نه تنها  برای مردم فلسطین، بلکه برای تمام جهان است؛ روز اشغال رسمی سرزمین فلسطینیان و شروع آوارگی بیش از 800 هزار فلسطینی.

در آن روز ظاهرا انگلیس پس از 30 سال، از اشغال فلسطین دست کشیده و فلسطین را ترک کرد، اما پیش از ترک همه چیز را به دست صهیونیست هایی که به فلسطین آمده بودند سپرد و به این ترتیب رژیم صهیونیستی  تشکیل شد.

توطئه یهودی و خنجر سعودی بر قلب فلسطین /  فرزند نامشروع انگلیس چگونه تشکیل شد



:: برچسب‌ها: تحولات منطقه, عربستان, فلسطین, رژیم صهیونیستی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

امیر حسن شاه‌صفی صبح امروز دوشنبه در راس هیات عالی رتبه نظامی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش وارد پاکستان شد امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دعوت سهیل امان همتای پاکستانی خود به اسلام آباد پایتخت این کشور سفر کرده است.

وی امروز دوشنبه 7اسفندماه با همتای پاکستانی خود در خصوص موضوعات دوجانبه دیدار و گفت‌وگو می کند.

دیدار و تبادل نظر با دیگر مقامات عالی رتبه ارتش پاکستان از برنامه های امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به پاکستان است.


 

 



:: برچسب‌ها: ارتش, ستاد کل نیروهای مسلح, امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری ,
:: بازدید از این مطلب : 45
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
دولت ترکیه در اولین روز از بهمن ماه سال جاری در اقدامی غیرقانونی و برخلاف تمامی قوانین بین المللی طی عملیاتی نظامی به نام  شاخه زیتون نیروی زمینی ارتش خود را وارد منطقه عفرین در شمال سوریه کرد. با ورود نیروهای نظامی ترکیه به عفرین، تروریست های ارتش آزاد سوریه نیز با آن ها همراه شدند، حال آنکه بهانه حملات ترک ها به این منطقه مقابله با تروریسم بود.

آنکارا مدعی شد هدفش از لشکرکشی به عفرین سوریه ایجاد امنیت و نابودی عناصر حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک)، حزب اتحاد دموکراتیک سوریه (پ ی د) و یگان های مدافع خلق سوریه (ی پ گ) می باشد، دولت ترکیه ( ی پ گ) را شاخه ی سوریه ای شبه نظامیان (پ ک ک) می داند.

شاخه زیتون آمریکایی، علف هرزی که در اراضی سوری رشد کرد

 



:: برچسب‌ها: آمریکا, ترکیه, عفرین, جنگ سوریه ,
:: بازدید از این مطلب : 66
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید امنیت شهید بایرامی

   امیر سرتیپ حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولان عالی‌رتبه این نیرو با خانواده شهید محمدعلی بایرامی از شهدای آشوب خیابان پاسداران تهران دیدار کرد.

در این دیدار امیر سرتیپ شاه صفی ضمن عرض تسلیت به خانواده استوار دوم شهید بایرامی که یکی از شهدای آشوب‌های اخیر بود، علو درجات آن شهید را از خداوند متعال مسئلت نمود.

گفتنی است  این شهید بزرگوار فرزند کارمند بازنشسته نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام/


 


:: برچسب‌ها: ارتش, آشوب خیابان پاسداران, امیر سرتیپ حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جم ,
:: بازدید از این مطلب : 70
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
جنبش حماس
 جنبش حماس در واکنشی شدیداللحن به اظهارات وزیر خارجه سعودی علیه این جنبش اعلام کرد: اظهارات الجبیر دشمن اسرائیلی را به ارتکاب جنایت های بیشتر علیه فلسطینیان ترغیب می کند.

  به نقل از پایگاه لبنانی النشره، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز شنبه به اظهارات الجبیر علیه این جنبش واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، حماس اعلام کرده است: اظهارات الجبیر علیه حماس، دشمن اسرائیلی را به ارتکاب جنایت های بیشتر علیه ملت فلسطین ترغیب می کند.

حماس در بیانیه خود آورده است که چنین اظهاراتی برای خودِ کشور عربستان نیز موهن است. باید هرچه سریعتر جلوی این اظهارات تحریک آمیز و غیرقابل توجیه که با رویکرد کشورهای عربی ـ اسلامی در تعارض است، گرفته شود.

حماس همچنین تأکید کرده است: ما می دانیم که اظهارات الجبیر هیچ سنخیتی با مواضع مردم عربستان ندارد.

گفتنی است، پیشتر عادل الجبیر، از جنبش حماس به عنوان یک جنبش افراطی یاد کرده بود.

 



:: برچسب‌ها: جنبش حماس, عادل الجبیر ,
:: بازدید از این مطلب : 56
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

تخلف برخی اپراتورهای موبایل در نقض حریم خصوصی کاربران

  محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در حاشیه‌ مراسم افتتاح همایش بین المللی جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات، با اشاره به گزارش مرکز ماهر درباره تخلف برخی از اپراتورها در مقوله نقض حریم خصوصی کاربران گفت: گزارشی را برای ما فرستادند که نشان می‌دهد برخی از اپراتورها با دسترسی به IP مشترکان خود، اطلاعات وب‌سایت‌هایی را که مراجعه کرده‌اند را برای تبلیغات هوشمند در اختیار یک سری از کسب‌وکارها قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دسترسی به IP مشترکان می‌تواند باعث سوء‌استفاده‌هایی شود که ناقض حریم خصوصی افراد است و باید متوقف شود، گفت: اگرچه حضور کسب و کارهای نوین خوب است و باید این کسب و کارها شکل بگیرند اما حفظ حریم خصوصی افراد در اولویت قرار دارد و باید ضابطه مند باشد. به طور طبیعی این اقدام باید متوقف شود که دستور جلوگیری و توقف این کار داده شد.


 
 


:: برچسب‌ها: وزارت ارتباطات, اپراتورها ,
:: بازدید از این مطلب : 66
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور وفاق در کشور ولایت فقیه است، تصریح کرد: اگر کسی فکر می‌کند بدون ولایت فقیه می‌توان در کشور وفاق ایجاد کرد، اشتباه محض است.
 


رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور وفاق در کشور ولایت فقیه است، تصریح کرد: اگر کسی فکر می‌کند بدون ولایت فقیه می‌توان در کشور وفاق ایجاد کرد، اشتباه محض است.
 

عده‌ای در پی تخریب، اختلاف‌اندازی و مسئله‌سازی در کشور هستند/ محور وفاق ولایت فقیه است علی لاریجانی امروز (جمعه، ۴ اسفندماه) در مراسم بزرگداشت حسن عبوری پدر شهیدان عبوری در ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره پدر شهیدان عبوری، گفت: حاج حسن عبوری به گونه‌ای زندگی کرد که ثمراتش در جامعه اثرگذار بوده و این که در خانواده‌ای سه شهید تقدیم شود، میل به شعف و شهادت و تربیت دقیق را نشان می‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از مناسبات اجتماعی در نگاه غرب این است که باید در دوره کوتاهی که در دنیا زندگی می‌کنیم، بیشترین استفاده را ببریم و در این نگاه این که فرزندان خود را به جبهه می‌فرستیم و شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنیم، چندان مفهومی ندارد.

راه و مسلک اسلامی سبک زندگی را دارای هویت کرده است
وی ادامه داد: دشمنان فرهنگ عاشورا را نمی‌فهمند، راه و مسلک اسلامی سبک زندگی را دارای هویت کرده است و مرگ‌آگاهی جزو اصول مسلم زندگی است و انسان‌ها باید هر روز به این مسئله توجه کنند.

 لاریجانی با بیان اینکه کسی که مرگ‌آگاه است در برابر مشکلات صبور و مقاوم خواهد بود، یادآور شد: فرد آگاه نسبت به مرگ فرزندان و خانواده به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کند و مقابل مصیبت ها، کمر خم نکرده و برای حل مشکلات صبور است.

اقتباس غلط از غربی‌ها برای خروج قبرستان‌ها از شهر‌ها
وی افزود: جامعه مرگ آگاه، دارای عزت و صبور است و منتظرین واقعی امام زمان (عج) باید آماده در رکاب و تعلق خاطر به مجاهدت داشته باشد.

رییس قوه مقننه با اشاره به اقتباس غلط از غربی‌ها برای خروج قبرستان‌ها از شهرها، ادامه داد: باید در دل زندگی به یاد مرگ باشیم و این سبب می‌شود تا نگاه به زندگی، مردم و جامعه عوض شود و عزت‌نفس به بار می‌آورد.

جامعه در ۴۰ ساله گذشته مسائل و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است
وی با بیان اینکه جامعه در ۴۰ ساله گذشته مسائل و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است، اما آن چه که باعث ایستادگی و عزت ملی شد، روحیه مجاهدت بود که کارکردش عزتمندی ملی است، اظهار داشت: دفاع مقدس یک دستاورد مهم داشت و این که دشمنان فهمیدند که با یک ملت مقاوم روبرو هستند و همواره ملت ایران ایستاده و کمر خم نمی‌کند؛ حریف سخت است و آنان جرات تعرض به کشور را ندارند.

 لاریجانی افزود: هشت سال دفاع مقدس از ملت و کشور ایران صیانت کرد و این نتیجه روحیه مجاهدت و آمادگی است.

مقامات آمریکا گفته بودند مسئولان سعودی و مصر بار‌ها از ما خواستند تا ایران را بمباران کنیم
وی با بیان اینکه مقامات آمریکا گفته بودند مسئولان سعودی و مصر بار‌ها از ما خواستند تا ایران را بمباران کنیم، ادامه داد: آنان همواره دنبال مسئله‌سازی هستند و مطرح می‌کنند که ایران دنبال احیای امپراطوری فارس است.

ما به دنبال امپراطوری نیستیم/زمان امپراطوری‌ها گذشته است
آنطور که خانه ملت گزارش داده است، رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما به دنبال امپراطوری نیستیم، زیرا زمان امپراطوری‌ها گذشته است، ما دنبال یک حقیقت هستیم و باید به آن‌ها گفت: در این ۴۰ سال، کدام زمان ایران به کشور‌های منطقه تجاوز کرده است که این حرف‌ها را می‌زنند.

تروریسم پایان نیافته است
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری روی مدیریت جهادی، افزود: در مدیریت جهادی باید با همه هستی کار کنیم و وظیفه امروز این است که مدیریت جهادی داشته باشیم.

لاریجانی با بیان اینکه ایران نقش مهمی در ضربه زدن به تروریسم در منطقه داشته است، ادامه داد: همان‌هایی که تروریسم را به وجود آورده اند به صورت پنهانی در حال مهاجرت دادن آنان به جا‌های دیگر هستند از این‌رو تروریسم پایان نیافته است.

ورود روزانه هزاران تریلی سلاح به منطقه/تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است
وی با اشاره به ایجاد پایگاه از سوی آمریکایی‌ها و ورود روزانه هزاران تریلی سلاح به منطقه اظهار داشت: این نشان می‌دهد که آنان نمی‌خواهند ماجرای تروریسم در منطقه پایان یابد.

رییس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برخی‌ها نمی‌خواهند وحدت و آرامش در داخل کشور وجود داشته باشد و مسئله سازی می‌کنند، افزود: اختلاف نظر‌ها همواره وجود دارد، اما تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است.

مجموعه مشکلات، راه حل یک خطی ندارد
وی با اشاره به بدنه حجیم دولت، ادامه داد: بیشتر پول نفت و مالیات نیز صرف ادارات می‌شود، ولی باید بدانیم که مشکلات قابل حل است و بدانیم مجموعه مشکلات، راه حل یک خطی ندارد و اگر کسی چنین ادعایی کند، دروغ می‌گوید.

 لاریجانی با بیان اینکه در کشور ظرفیت‌های بالقوه زیادی وجود دارد که بالفعل نشده است، افزود: اولین مسئله‌ای که برای حل مشکلات باید مدنظر قرار گیرد، مدیریت جهادی است و این تفکر در مازندران به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

مشکل زباله و پسماند در مازندران جدی شده است
وی با بیان اینکه مشکل زباله و پسماند در مازندران جدی شده است، به طرح‌های درازمدت برای حل اینگونه مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: این مشکلات محیط زیست را در مازندران درگیر کرده و از بخش خصوصی که برای تبدیل پسماند به انرژی سرمایه گذاری کند، حمایت خواهیم کرد و با این کار ظرف دو تا سه سال مشکل پسماند مازندران حل می‌شود.

رییس نهاد قانون گذاری کشورمان درباره طرح اشتغال روستایی، یادآور شد: ۱۰ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی با کمک بانک‌ها درنظر گرفته شده تا برای کسانی که در اطراف روستاها، سرمایه گذاری تولیدی می‌کنند، تسهیلات ارزان قیمت با نرخ شش درصد ارائه شود و در صورت توفیق این طرح در کشور تعمیم داده می‌شود.

عده‌ای هنرمندانه در پی تخریب، اختلاف اندازی و مسئله سازی هستند
وی افزود: تا تولید راه نیفتد و اشتغال واقعی ایجاد نشود، مشکلات حل نمی‌شود لذا باید از ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات جوانان استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انسجام در داخل کشور، ادامه داد: عده‌ای هنرمندانه در پی تخریب، اختلاف اندازی و مسئله سازی هستند درحالی که باید وفاق داشته باشیم و محور وفاق ولایت فقیه است و اگر کسی فکر می‌کند بدون ولایت فقیه می‌توان در کشور وفاق ایجاد کرد، اشتباه محض است.

محور وفاق ملی، ولایت فقیه است
وی با بیان اینکه محور وفاق ملی امروز ولایت فقیه است، اظهار داشت: تاکید امام راحل به ولایت فقیه به این دلیل بود که قوام کشور به این مسئله بستگی دارد، زیرا وحدت یک محور می‌خواهد و ایران اسلامی از رهبر هوشمند، فرزانه و بصیر برخوردار است و در سال‌های طوفان زده با بصیرت کشور را به پیش برده است.

 لاریجانی با تاکید بر اینکه باید به رای مردم احترام گذاشت، افزود: ما از یک رهبری هوشمند برخوردار هستیم و وفاق حول این محور معنا می‌یابد و وفاق باید از یک عمق فکری برخوردار باشد و به متن نیاز دارد و متن آن باید مفاهیم و معارف اسلامی باشد.

کسانی که مرجعیت را کنار می‌گذارند دنبال شیطنت هستند
وی با اشاره به اینکه کسانی که مرجعیت را کنار می‌گذارند دنبال شیطنت هستند، افزود: بعد از انقلاب اسلامی برخی گروهک‌ها با اساس روحانیت مختلف می‌کردند، زیرا روحانیت نهاد گسترده و مردمی و به معارف اسلامی آشنا است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، زندگی بر اساس مسلک دینی باید متن وفاق باشد، تصریح کرد: نهاد روحانیت و مجلس برای کشور و حفظ وفاق در کشور دستاورد داشته است.

منبع : میزان



:: برچسب‌ها: لاریجانی , گرامیداشت پدر شهید , سبک زندگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

اولین فرمانده واحد جنگال (جنگ الکترونیک) نیروی زمینی ارتش درگذشت

  سروان بازنشسته «زین‌العابدین شعبانی‌نیا» مؤسس و اولین فرمانده واحد جنگال (جنگ الکترونیک) نیروی زمینی ارتش و نماینده اسبق درجه‌داران ارتش در مجلس شورای اسلامی دار فانی را وداع گفت.

وی پس از یک سال تحمل بیماری سرطان در سن ۷۲ سالگی چشم از جهان فروبست.

سروان شعبانی‌نیا از پیشکسوتان انقلابی ارتش بود که نام وی به دلیل اقداماتش علیه رژیم ستم‌شاهی، در لیست سیاه اعدامی‌های ضد اطلاعات ارتش قرار داشت و با پیروزی انقلاب اسلامی، از این مهلکه نجات یافت.

وی در پی اجرای موفق عملیات شنودی که منجر به فاش شدن طرح حمله گسترده ارتش بعثی در زمان جنگ تحمیلی شد، مورد تقدیر قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) قرار گرفت.


 
 


:: برچسب‌ها: فرمانده واحد جنگ الکترونیک, نیروی زمینی ارتش, زین العابدین شعبانی نیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

کارشناس مسائل بین الملل گفت: سرکوب داعش توسط ایران باعث عصبانیت عربستان و رژیم صهیونیستی شده است.

شکست بزرگترین گروه تروریستی در جهان با دستان انقلاب ایرانجعفر قنادباشی   با اشاره اتهام زنی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در نشست مونیخ ، اظهار کرد: سعودی‌ها همواره با اصل انقلاب ایران مشکل داشته‌اند و مدعی هستند که سال 1979 (1357 شمسی) که این انقلاب به وقوع پیوسته تاکنون منطقه با ناآرامی مواجه شده و این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران بیشترین نقش را در ایجاد امنیت در منطقه غرب آسیا طی 4 دهه گذشته داشته است.

وی با اشاره به اینکه اظهارات عادل الجبیر مبنی بر اینکه ما زمانی با ایران روابط خوبی برقرار می‌کنیم که آنها دست از انقلاب بردارند، افزود: اظهارات نماینده عربستان در اجلاس مونیخ همسو با مواضع رژیم صهیونیستی برای خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.


 



:: برچسب‌ها: داعش, رژیم صهیونیستی, عربستان ,
:: بازدید از این مطلب : 52
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

جنگ آينده، تل آويو را ويران خواهد کرد

   مقامات صهيونيستي مي‌دانند هر جنگي در آينده، تلفات بشري و خسارات مادي گسترده‌اي براي تل آويو به دنبال خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري آريا، راي اليوم در مقاله‌اي به قلم عبدالباري عطوان نوشت: دولت بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل براي کاستن از جنگ لفظي و تهديد‌هاي حزب الله و رسيدن به راه حلي براي منازعات با لبنان درباره چاه‌هاي نفت و گاز در دريا، در سطح داخلي و خارجي، به طور روزافزوني تحت فشار قرار گرفته است تا از جنگي که احتمالا ويرانگر خواهد بود، دوري شود. 

 



:: برچسب‌ها: بين الملل, خاورميانه, جنگ آينده, تل آوي ,
:: بازدید از این مطلب : 51
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
پوتين: روسيه به جايگاه برتر نظامي جهان بازگشته است

  رئيس جمهوري روسيه روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز مدافعان ميهن، اعلام کرد روسيه در زمينه آمادگي نظامي، کيفيت و فناوري هاي نيروهاي مسلح به جايگاه برتر جهان بازگشته است.
  «ولاديمير پوتين» تاکيد کرد امروز مي توان با اطمينان گفت: امنيت روسيه به طور کامل تضمين شده است.
رئيس جمهوري روسيه همچنين وعده داد در آينده توان بازدارندگي هسته اي راهبردي روسيه تقويت خواهد شد.
پوتين روز پنجشنبه همچنين با وزيران دفاع کشورهاي بلاروس، قزاقستان، قرقيزستان، ازبکستان، ارمنستان، صربستان، ونزوئلا، مغولستان و قطر که براي شرکت در جشن روز مدافعان به مسکو دعوت شده اند، ديدار کرد.
روز 23 فوريه (جمعه) در تقويم رسمي روسيه به عنوان روز مدافعان ميهن نامگذاري شده است. اين روز در روسيه تعطيل رسمي است.

 



:: برچسب‌ها: بين الملل, آمريکا, پوتين, روسيه ,
:: بازدید از این مطلب : 57
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

خلبان ATR آسمان پس از خروج از رادار با برج مراقبت مکالمه داشته است

خلبان ATR آسمان پس از خروج از رادار با برج مراقبت مکالمه داشته است.

حسن رضایی فر، رئیس کمیسیون بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج گفت: خطای خلبان، قفل شدن سطوح کنترل، از دست رفتن موتور، یخ زدگی بال و ملخ، پدیده های هوایی و ... می تواند از دلایل کاهش ارتفاع خلبان باشد.

در ساعت 9:28 دقیقه صبح امکان اینکه موبایل روشن یکی از مسافران بسته به قدرت ماهواره های مخابراتی در محل سیگنالی داده باشد وجود دارد اما این امکان بعد ازساعت 9:30 دقیقه به بعد وجود نداشته است.

 



:: برچسب‌ها: خلبان , آسمان , دنا , حادثه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

دعای رهبر انقلاب در پایان شب آخر مراسم سوگواری ایام فاطمیه

مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا سلام‌الله‌علیها که به مدت 6 شب در حسینیه‌ امام خمینی رحمه‌الله برپا بود، پنج‌شنبه به پایان رسید. پایان ‌بخش این مراسم، دعای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع دست‌اندرکاران اقامه عزای فاطمی بود که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای متن و صوت آن را منتشر کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، متن دعای معظم له به شرح ذیل است:

اللَّهُمَّ املَا قُلوبَنا حُبّاً لَکَ، وَ خَشیَهً مِنکَ، وَ ایماناً و تَصدیقاً بِکَ، وَ فَرَقاً مِنکَ، وَ شَوقاً اِلَیکَ، یَا ذَا الجَلالِ وَ الاِکرامِ. اَللَّهُمَّ حَبِّب اِلَینا لِقَائَکَ، وَ اجعَل لَنا فِی لِقائِکَ خَیرَ الرَّحمَهِ وَ اَلبَرَکَهَ، و اَلحِقنا بِالصّالِحینَ، وَ لاَ تُوَخِّرنا مَعَ اَلاَشرارِ، وَ اَلحِقنا بِصَالِحِ مَن مَضیٰ، وَ اجعَلنا مَعَ صَالِحِ مَن بَقِی، وَ خُذ بِنا سَبِیلَ اَلصّالِحینَ، وَ اَعِنَّا عَلیٰ انفُسِنا بِمَا تُعینُ الصّالحینَ عَلیٰ اَنفُسِهِم، وَ لاَ تَرُدَّنا فِی سُوءٍ اِستَنقَذتَنا مِنهُ، یَا رَبَّ اَلعالَمِینَ. اللّهُمَّ اَعِنّا عَلیٰ ما فیهِ رِضاکَ و نَصرُک وَ اهدِنا اِلَیه، وَ استَعمِلنا لِما تَسئَلُنا غَداً عَنه.

پروردگارا! این توسّل را، این اظهار ارادت حقیرانه‌ی ما را به خاندان اهل بیت (علیهم السّلام) و به حضرت صدّیقه‌ی طاهره، به کرم و لطفت قبول بفرما. پروردگارا! آن کسانی که در تشکیل این جلسه کمک کردند و موثّر بودند، همه را بر سر سفره‌ی رحمت و فضل خود بنشان؛ آنها را به کرم خودت، از کرم خودت برخوردار بفرما؛ آنها را مشمول لطف بنده‌ی برگزیده‌ات ــ فاطمه‌ی زهرا (سلام ‌اللّه علیها) ــ قرار بده.

 



:: برچسب‌ها: رهبر انقلاب , دعا , توطئه دشمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 44
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سپاه، ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است، اما برخی به بهانه‌های واهی و استدلال‌های ضعیف می‌خواهند آن را حذف کنند.

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان، پاسداران و پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان، لشکر 41 ثارالله و یگان‌های سپاه مستقر در شهرستان کرمان از زحمات و تلاش‌های سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزاد‌سازی عراق و سوریه از لوث وجود گروهک تروریستی داعش و صدور انقلاب اسلامی با اهدای قرآن کریم و لوح تقدیر به عمل آمد.

 



:: برچسب‌ها: سردار سلیمانی , سپاه , حذف , بهانه های واهی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی مونیخ مانند نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل نمایشی را به راه انداخت تا ثابت کند پهپادی که برای سرنگونی آن یک فروند بالگرد و جنگنده F-۱۶ اسرائیلی ساقط شدند متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بوده است، نمایشی که در آن فقط تکه‌ای آهن‌پاره نشان داده شد، اما نتیجه آن چیزی جز رسوایی بیشتر اسرائیل و تمسخر نتانیاهو توسط حاضرین نبود.

نمایش مضحک نتانیاهو همراه با چاشنی تراس از قدرت محور مقاومت

 



:: برچسب‌ها: اسرائیل , نتانیاهو , سپاه پاسداران , پهپاد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 | نظرات ()