نوشته شده توسط : rf
 
کانال ۲ تلویزیون اسرائیل مدعی شد‌ موساد طرح بمب‌گذاری ایرانی‌ها در نشست مخالفین ایران (گروهک منافقین) در پاریس را خنثی کرده است!
 
خبرنگار تلویزیون کان اسرائیل نیز فاش کرد موساد اطلاعات (ادعایی) خود را در این باره در اختیار کشورهای اروپایی قرار داده است. این مساله نشان می دهد که سازمان جاسوسی اسرائیل در پس فضاسازی اخیر کشورهای اروپایی علیه ایران قرار داشته است و سازمان‌های اطلاعاتی بلژیک، فرانسه و آلمان بر اساس ادعاهای موساد، فضاسازی اخیر را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند.


:: برچسب‌ها: رژیم صهیونیستی, اتحادیه اروپا, تروریسم  ,
:: بازدید از این مطلب : 216
تاریخ انتشار : جمعه 29 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال گفت: ما در جام‌جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.
 
 علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در واکنش به خبر تمجید رهبر انقلاب از عملکرد اعضای تیم‌ملی در بازی‌های جام‌جهانی در دیدار اخیر با هیات دولت که به‌طور مشخص تلاش دروازه‌بان تیم‌ملی را مورد ستایش قرار داده بودند، افزود: «این باعث خوشحالی ماست که رهبر انقلاب از عملکرد ما رضایت داشتند.»
 
 
بیرانوند که از سوی کارشناسان بزرگ فوتبال در دنیا به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در روسیه معرفی شده، در پایان اظهار داشت: «من همیشه آرزو داشتم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.»
 
 
برچسب‌ها: اخبار روز,
 


:: برچسب‌ها:  جام جهانی 2018, تیم ملی فوتبال  ,
:: بازدید از این مطلب : 216
تاریخ انتشار : جمعه 29 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عربستان خبر داد.
 
 
 
 
به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2 مرکز  تجمع نیروهای واکنش سریع وابسته ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "السدیس" در نجران را هدف قرار دادند.
 


:: برچسب‌ها:  یمن, عربستان, تجاوز, جنایت  ,
:: بازدید از این مطلب : 197
تاریخ انتشار : جمعه 22 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
محمدباقر نوبخت در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی باید احکام کارگزینی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی خود را بر اساس مفاد مندرج در مصوبات صادر و حقوق و مزایای آنان در تیرماه را بر اساس احکام جدید همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت کنند.
 
در این بخشنامه آمده است، در اجرای قانون بودجه سال ۹۷ و با استناد به مصوبه شماره ۱۴۸۹۶/ت ۵۵۳۱۳ هـ مورخ ۱۶ اردیبهشت ۹۷ و اصلاحیه آن به شماره ۳۲۰۵۱/ت ۵۵۳۱۳ هـ مورخ ۱۳ خرداد ۹۷ هیأت وزیران و نظر به اینکه منابع موردنیاز برای اجرای مصوبات مذکور در تخصیص اعتبار هزینه‌ای سه‌ماهه اول سال ۹۷ آن دستگاه تأمین شده بود، ضروری است، تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی، احکام کارگزینی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی خود را بر اساس مفاد مندرج در مصوبات مذکور صادر و حقوق و مزایای آنان در تیرماه را بر اساس احکام جدید همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت نمایند.
 
 


:: برچسب‌ها: اخبار اقتصادی, دولت  ,
:: بازدید از این مطلب : 215
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

 صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی بخشی از سخنان ایشان را منتشر کرد. در این سخنرانی سردار سلیمانی به خاطره‌ای از درخواست فرمانده سپاه از رهبرانقلاب و پاسخ ایشان پرداخت.
 
سردار سلیمانی خاطره را به این مضمون نقل می‌کند: یک  روزی فرمانده کل سپاه به خدمت رهبری رفت و گفت ما میخواهیم امامزاده های کشور را بسازیم، حضرت آقا در جواب فرمودند: شما امامزاده های خودتان را بسازید. فرمانده سپاه گفت امامزاده های ما چه کسانی هستند و رهبری در جواب فرمودند امامزاده های شما ، شهدای شما هستند.
 


:: برچسب‌ها: برترین ها, جذاب ترین ها, سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی  ,
:: بازدید از این مطلب : 218
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 برخی رسانه‌های غربی خبر داده‌اند که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نامه شدیداللحنی را برای رهبران برخی کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) ارسال کرده‌است.
 
در این نامه‌ها که در آستانه نشست ناتو در بروکسل، برای رهبران کانادا، اسپانیا، هلند و آلمان ارسال شده‌اند، ترامپ تهدید کرده است اگر کشورهای عضو این سازمان سهم بودجه خود را افزایش ندهند، آمریکا ممکن است "به زودی" در باقی ماندن در این اتحاد نظامی تجدیدنظر کند.
 
طبق گزارش نیویورک تایمز، ترامپ در یکی از این نامه‌ها خطاب به «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان نوشته است: در حالیکه آلمان از رونق اقتصادی خوبی برخوردار است، این قابل تحمل نیست که ایالات متحده هزینه دفاع از آن را بپردازد.
 
او در پایان این نامه با لحنی تند نوشته است: آنگلا مرکل! من بیش از این نمی‌توانم از تو و آلمان دفاع کنم. همه باید سهم خود را به طور برابر پرداخت کنند.
 
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت می‌گوید سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا از اظهارنظر درباره این نامه خودداری کرده است.
 


:: برچسب‌ها: , دونالد ترامپ, آمریکا, آلمان, ناتو ,
:: بازدید از این مطلب : 203
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصاد مجلس یکی از علل مهم مشکلات اقتصادی اخیر را نقدینگی موجود در کشور خواند و اظهار داشت: در پایان سال ۹۱ میزان نقدینگی کشور ۴۳۵ هزار میلیارد تومان بود که امروز به بیش از ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
 
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پول مانند سیل سرکش و اژد‌هایی است که ما بیدارش کردیم. این اژد‌ها راه افتاده است و باید با تمهیداتی جلوی این اژد‌ها را بگیریم.
 
رئیس سابق بانک مرکزی ادامه داد: باید تیمی تشکیل شده و مشکلات را بررسی کنند و به صورت کارشناسی در قالب اتاق فکر، تصمیمات دقیق برای حل مشکلات کشور بگیرند. مصوبه اجرای این تصمیمات را هم باید از سه قوه گرفت.


:: برچسب‌ها: نمایندگان مجلس, صادرات  ,
:: بازدید از این مطلب : 197
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

 بنابر اعلام دادسرای عمومی و انقلاب تهران، حکم اعدام 8 نفر از اعضای گروهک سلفی- تکفیری داعش مرتبط با حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با رعایت موازین شرعی و قانونی اجرا گردید. این هشت نفر با عوامل اصلی به شهادت رساندن و مجروح نمودن تعدادی از هموطنان بی­گناه در حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی همکاری مستقیم داشته و با علم و آگاهی از هدف و قصد عوامل گروهک تروریستی، آنان را پشتیبانی­، تأمین مالی و تسلیحاتی کرده ­اند.
 
اسامی معدومین و اهم فعالیت­های آنان به شرح زیر است:
 
http://javaninews.ir/%d8%ad%da%a9%d9 
 
 
 


:: برچسب‌ها:  داعش, تروریست, مجلس, حرم امام خمینی  ,
:: بازدید از این مطلب : 208
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 صفحه توئیتر منتسب به سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، جمله‌ای از وی که در هجدهمین نشست عمومی «بصیرت؛ یادبود سومین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم مهدی نوروزی» در بیست و سوم دیماه سال گذشته مطرح شد را بازنشر کرد.
 
سرلشکر سلیمانی در بخشی از آن سخنرانی که در صفحه توئیتر منتسب به وی باز نشر شده، تاکید می‌کند: «چنانچه قدرت نظام ما در خدمت به مردم در ابعاد قضایی و اقتصادی تقویت شود اگر هم همه دنیا علیه ما توطئه کند نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند چرا که آنگاه ایران ۸۰ میلیون سرباز خواهد داشت».
 
انتهای پیام/


:: برچسب‌ها:  ارتش, سپاه پاسداران, انقلاب اسلامی, اقتصاد  ,
:: بازدید از این مطلب : 191
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در سفر به استان بوشهر امروز سه شنبه 12 تیرماه از گروه پدافند هوایی خارک و یگان‌های عملیاتی این گروه پدافند هوایی بازدید و میزان آمادگی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.
 
صباحی فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب یکی از حساس ترین مناطق پدافند هوایی کشور است؛ چرا که حراست از آسمان مقدس خلیج همیشه فارس را بر عهده دارد و جزیره خارک هم یکی از جزایر راهبردی است که بخش عمده صادرات نفت کشور از این جزیره انجام می شود.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: در دوران دفاع مقدس هم کارکنان پدافند هوایی با فداکاری مثال زدنی خود از آسمان خلیج فارس و امنیت جزیره خارک حراست کردند و اجازه ندادند امنیت تردد کشتی ها از جزیره خارک و صادرات کشور مختل شود و امروز هم کارکنان پدافند با تمام توان ادامه دهنده راه پیشکسوتان خود هستند.
 
صباحی فرد در سفر خود به بوشهر با حضور در منزل خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس از مقام شامخ این شهدا تجلیل به عمل آورد.
 
گزارش از باشگاه خبرنگاران جوان،
 
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد, فرمانده قرارگاه پدافند هوایی, خاتم الانبیا, ص  ,
:: بازدید از این مطلب : 177
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

 پس از اوج گرفتن قیمت ارز و تصمیم دولت برای عرضه ارز به نرخ 4200 تومان، بانک مرکزی با هدف تامین نیاز ارز مسافرتی در فروردین ماه امسال سهمیه 500 یورویی برای مسافرت به کشورهای همسایه و نزدیک و 1000 یورو برای مسافرت به کشورهای دور تعیین کرد.
 
این ارقام با توجه به ممنوع شدن معاملات ارز در بازار، برای مسافران رقم پایینی است اما با توجه به فاصله شدید ایجاد شده بین نرخ دولتی و نرخ بازار، رانت شدیدی را نصیب گیرنده ارز مسافرتی می‌کند. به همین دلیل برخی خبرها حاکی از شکل‌گیری صف طویل در مقابل شعبه بانک ملی در برخی فرودگاه‌هاست.
 
 


:: برچسب‌ها: سهمیه ارز, مسافرتی, زیارتی, آنتالیا  ,
:: بازدید از این مطلب : 148
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری یکی از مفسدان بازار سکه خبر داد.
 
رحیمی گفت: فردی که به «سلطان سکه» معروف است، حدود ۲ تن سکه را جمع آوری کرده بود تا در زمان نیاز، آن را در بازار توزیع کند.
 
گفتنی است؛ ۲ تن سکه تمام بهار آزادی، معادل حدودا ۲۵۰ هزار عدد سکه 

 


:: برچسب‌ها: سکه و ارز , اقتصاد , مفسد اقتصادی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
اتفاقات اخیر در چند شهر و عملیات روانی گسترده دشمن که با استفاده از فضای مجازی در حال انجام است؛ همچنین قرائن و شواهد زیادی نشان می‌دهند که آمریکایی‌ها با تمام توان، در حال طراحی و اجرای مراحل مقدماتی اغتشاش و آشوب در کشور و فراهم کردن زمینه های لازم برای موج سوم براندازی در سال ۹۸ هستند.
 


:: برچسب‌ها:  آمریکا, ایران, اغتشاش, منطقه  ,
:: بازدید از این مطلب : 148
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین صبح امروز چهارشنبه 13 تیرماه از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بازدید کردند.
 
 امیر  سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ 65 نوهد ضمن عرض خیر مقدم به هیئت نظامی چینی ، اظهار کرد: تیپ 65 نوهد علاوه بر ماموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی که بر عهده دارد، با در اختیار داشتن آموزشگاه جنگ‌های نامنظم مسئولیت انتقال آموزش به کارکنانی که جهت خدمت در این تیپ انتخاب می‌شوند را دارد.
 
وی همچنین به دوره‌هایی که در این تیپ به کارکنان ارتش آموزش داده می‌شود اشاره کرد و گفت: در تیپ 65 نوهد دوره‌های چتربازی، سقوط آزاد، تربیت مربی کوهنوردی نظامی، غواصی و قایقرانی، تک تیراندازی، رهایی گروگان، موتورسواری و تازش، عملیات ویژه و همچنین رزم در برف، کویر وسایر آموزش‌های مورد نیاز دیگر به کارکنان آموزش داده می‌شود.
 


:: برچسب‌ها:  تیپ ۶۵ نوهد, ارتش, افسران, چینی  ,
:: بازدید از این مطلب : 181
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
یک سایت پرتغالی مدعی شد که تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی ایران قطعی نشده است. 
 
 به نقل از سایت «dn» پرتغال، مذاکرات کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران به نظر دشوار می رسد و رسیدن به یک نقطه مشترک و مثبت دور از انتظار است.
 
فدراسیون ایران می خواهد مربی پرتغالی را تا ژانویه 2019 برای مسابقات جام ملت های آسیا نگه دارد. همچنان که مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران در مصاحبه با رسانه های داخلی گفته بود: ما یقین داریم که کارلوس کی روش با ما می ماند.
 
با این وجود هنوز این توافق نهایی نشده و کار تمام نیست. کی روش می خواهد تا فدراسیون شرایط آمادگی برای مسابقات جام ملت های آسیا را تضمین کند تا به شکلی صحیح این شرایط فراهم شود. این خواسته های کی روش تا الان مهیا نشده است به همین دلیل عملیات توافق نهایی متوقف شد.
 
 
 


:: برچسب‌ها: ورزش, فوتبال, کی روش  ,
:: بازدید از این مطلب : 137
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 تشکیل گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش و گسیل آنها به کشورهایی از جمله سوریه و عراق تنها هدفی که دنبال می کند، سرنگونی دولت های قانونی این کشورها و تجزیه آنها به چند اقلیم است. چنین اتفاقی باعث می شود تا در حوزه منطقه ای، جایگاه جمهوری اسلامی ایران تضعیف شود. این خواسته قلبی آمریکا و برخی کشورهای منطقه است .
برای مشاهده فیلم:
 
http://javaninews.ir/%d8%a7%da%af%d8 
 
.


:: برچسب‌ها: ایران , سوریه , تروریستها , آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 155
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
متخصص تغذیه معتقد است افراد برای لاغری موضعی اندام خود به ویژه در ناحیه شکم باید از ورزش و تغذیه ویژه بهره‌ بگیرند.
 
خدیجه رحمانی متخصص تغذیه  در خصوص راه‌های از بین بردن چربی‌ اضافی شکم اظهار کرد: افراد برای آن که بتوانند به صورت موضعی اندام خود را لاغر کنند باید علاوه بر نوع تغذیه ورزش‌های موضعی هم انجام دهند؛ اگر کالری بیش از حد دریافت کنند موجب تجمع چربی درامعا و احشای بدن می‌شود.
 
این متخصص تغذیه بیان کرد: تجمع چربی اصولا در زیر پوست و در امعا و احشای است و بر حسب شرایط فیزیولوژی افراد در برخی بیشتر در قسمت بالا تنه و در برخی در قسمت پایین‌ تنه و باسن تجمع دارد.


:: برچسب‌ها: اخبار علمی , اخبار سلامت , لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 130
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سه شنبه 5 تیر ماه در اطلاعیه ای اعلام کرد:
 
شامگاه گذشته (4 تیرماه) یک تیم تروریستی وابسته به گروهک های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه ( میل ۹۶ ) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.
 
این اطلاعیه می افزاید: در درگیری و تبادل آتش  بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.
 
همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت رسیدند.


:: برچسب‌ها: ارتش, سپاه پاسداران, انقلاب اسلامی, تروریست‌  ,
:: بازدید از این مطلب : 143
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

برخی از کاسبان بازار تهران روز (4 تیرماه) به دنبال اعتراض به آشفتگی بازار ارز و مشکلات رکود دست از کار کشیدند.
 
تجمع مسالمت آمیز بازاریان تهران در بخش راسته بازار بزرگ انجام شد، آنها کرکره مغازه های خود را پایین کشیده و با سردادن برخی شعارها، خواستار اقدام موثر دولت برای بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی شدند.
 
البته روز گذشته نیز فروشندگان موبایل در بازار چارسو و علاءالدین  تهران در اعتراض به افزایش بی‌رویه نرخ ارز و گران شدن تلفن همراه اعتراض کرده بودند.
 
همچنین رئیس اتاق اصناف در واکنش به این اعتراض ها اعلام کرد: جمع محدودی که روز گذشته در بین معترضان بازار موبایل علاء الدین بودند  با سرو صدا کردن به دنبال تعطیلی مغازه ها بودند امروز نیز به صورت سازمان یافته وارد بازار بزرگ تهران شده اند و به دنبال تکرار رویداد روز گذشته بودند البته  خود بازاریان در حال مقابله با آنها هستند.
 
وی افزود: در حال حاضر بازار بزرگ تهران در حال فعالیت است و روال معقول خود را طی می کند.
 
 ولی شماری از آشوبگران عصر دیروز با حضور در میان اعتراض کنندگان به مشکلات صنفی قصد به آشوب کشیدن بخشی از خیابان‌ها را داشتند.
 
بیشتر بخوانید:
 
http://javaninews.ir/%d8%a7%d8%b9%d8 


:: برچسب‌ها:  نیروی انتظامی, آشوب 96, بازار تهران, شبکه های معاند  ,
:: بازدید از این مطلب : 156
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «الکوثر» باعث عصبانیت و خشم برخی از رسانه‌های عربی از جمله شبکه «الحدث» شد.
 
 پخش واقعیت‌های نبرد الحدیده و افشای دروغ‌ پردازی‌های برخی از رسانه‌های سعودی در برنامه‌های شبکه جهانی الکوثر، باعث عصبانیت و خشم رسانه‌های عربستانی شده است.
 


:: برچسب‌ها: الحدیده شبکه تلویزیونی عربستان سعودی  ,
:: بازدید از این مطلب : 132
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 عمده فعالیت‌های واحد 8200 یگان سایبری امنیتی است و در همین راستا فعالیت‌های ضدامنیتی خود را علیه ایران در ماه‌های اخیر افزایش داده است. برای درک بهتر موضوع به تاریخچه و اهداف تشکیل واحد 8200 اشاره می‌کنیم.
پیش از تشکیل یگان 8200، واحد 848 «امان» بدون نقص به کار خود ادامه می‌دهد و سردمداران این رژیم نگاهی خوشبینانه به عملکرد یگان سایبری خود دارند، لذا در سال 1969 واحدهای ساخت تجهیزات شنود امان، واحد شناسایی ستاد کل نیروهای دفاعی اسرائیل و یک واحد عملیات ویژه، ارگان جدیدی به نام واحد عملیات ویژه سیگنالی در کنار واحد 848 در امان را تشکیل می‌دهند و از این تاریخ تا زمان تشکیل رسمی یگان 8200، امان دارای دو سازمان جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی می‌شود.
بیشتر بخوانید:
 
http://javaninews.ir/%d8%ae%db%8c%d8 
 


:: برچسب‌ها: رژیم صهیونیستی, فلسطین, نفوذ سایبری, واحد 848  ,
:: بازدید از این مطلب : 72
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع)در اطلاعیه‌ای به گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی هشدار داد، هیچ کجای جهان برای آنان امن نخواهد بود.
 
قرارگاه حمزه سید الشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه در این اطلاعیه ضمن تشریح جزئیات درگیری مرزبانان کشورمان با اشرار مسلح در مرز پیرانشهر به گروهک‌های معاند هشدار داد.
 
در این اطلاعیه آمده است: به دنبال نفوذ یک تیم ۱۴ نفره از گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب به منطقه مرزی تمرچین پیرانشهر نیرو‌های غیور مرزبانی هنگ مرزی پیرانشهر پس از رصد اطلاعاتی و شناسایی مسیر تردد با اجرای کمین در ساعت ۱:۳۰ بامداد مورخه ۹۷/۴/۳ در نقطه صفر مرزی با تیم مذکور درگیر و آن را منهدم کردند.
 
در این درگیری ۴ تن از تروریست‌ها کشته و مجروح شده اند که جنازه‌ی یکی از معدومین در صحنه درگیری باقی مانده است.
 
اقلام، تجهیزات و آثار به جامانده از تیم تروریستی بیانگر واردشدن تلفات سنگین بر این تیم می‌باشد.
 
همچنین در این درگیری ستوان دوم مرزبان سید علی هاشمی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک نفر از سربازان نیز مجروح شده است.
 
 


:: برچسب‌ها: سیاسی علمی , نیروی زمینی سپاه , اشرار , پیرانشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 79
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از نامگذاری جدیدترین ناوشکن ساخته شده برای نداجا به نام «دنا» خبر داد و گفت: این ناوشکن که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده، بزودی به ناوگان دریایی ارتش در آب‌های جنوب کشور ملحق خواهد شد.
 
وی جزئیات بیشتری از مشخصات و ویژگی‌های این ناوشکن اعلام نکرد ولی گفت که «دنا» جدیدترین شناور ساخته شده از کلاس موج است.
 
به گفته دریادار خانزادی، کار ساخت ناوشکن «سهند» نیز با انجام تست‌های دریایی رو به پایان بوده و تا پایان آذرماه سال جاری به همراه ناو «دنا» عملیاتی خواهد شد.
 


:: برچسب‌ها:  امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ا, ناوشکن, فاتح  ,
:: بازدید از این مطلب : 74
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید دوران نیروی هوایی ارتش با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری امروز شنبه 2 تیرماه برگزار شد و طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.
 
در این مراسم فرمانده نیروی هوایی با قدردانی از تلاش‌های امیر خلبان محمدی فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید دوران گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید دوران در طول مدت فرماندهی امیر محمدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.
 
گفتنی است امیر خلبان اسماعیل لشکری پیش از این فرماندهی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر را بر عهده داشته است.
 


:: برچسب‌ها: ارتش, نیروی هوایی, امیر شاه صفی, پایگاه شهید دوران  ,
:: بازدید از این مطلب : 90
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
امیر  سرتیپ یوسف قربانی در نشست مشترک با فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران که روز شنبه 2 تیرماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سلسله مراتب فرماندهی ارتش همایش هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه را برگزار خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: هدف از این دیدار بررسی راه های  انتقال تجربیات هوانیروز ارتش و هم افزایی در حوزه بالگردی، آموزش، تعمیر و نگهداری، شبیه ساز بود.
 


:: برچسب‌ها: سیاسی علمی ,  ارتش, سپاه, امیر قربانی, هوانیروز  ,
:: بازدید از این مطلب : 89
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 با پاکسازی مناطق گسترده ای از صحرای سوریه (البادیه)، پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه التنف واقع در مرز سوریه و عراق، به محاصره ارتش این کشور درآمد.
 
منابع میدانی امروز جمعه 1 تیر اعلام کردند که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با پاکسازی مناطق مرزی با عراق از البوکمال تا التنف از باقیمانده های گروه تروریستی داعش، از همه طرف پایگاه اشغالگران آمریکایی را محاصره کردند.
 
ارتش سوریه در عملیاتی توانست منطقه ای با ابعاد 45 و 60 کیلومتر از بادیه سوریه تا مرز عراق را از باقیمانده های داعش پاکسازی کند.
 
این عملیات از هفت کیلومتری جنوب منطقه حمیمه و محورهای ایستگاه دوم و سوم پمپاژ نفت در بادیه سوریه آغاز و به پاکسازی مناطق گسترده ای در بادیه و نوار مرزی سوریه و عراق از البوکمال تا التنف منجر شد.
 
همچنین بیش از چهار هزار و 500 کیلومتر مربع از صحرای سوریه (البادیه) پس از عملیات گسترده ارتش این کشور در چند روز گذشته علیه گروه تروریستی داعش در حومه های دمشق، حمص و دیرالزور آزاد شد.
 
نیروهای آمریکایی در منطقه التنف واقع در مرز سوریه و عراق بدون موافقت دولت سوریه مستقر هستند و از باقیمانده های گروه تروریستی داعشی حمایت های لجستیکی و تسلیحاتی به عمل می آورند و زیر نظر نیروهای ویژه آمریکا برای آنها پایگاه های آموزشی تاسیس کرده اند به گونه ای که این مناطق ظرف چند ماه اخیر به منطقه آغاز عملیات تروریستی داعش برای حمله به شماری از مراکز و نقاط نظامی در منطقه البادیه سوریه تبدیل شده است.
 


:: برچسب‌ها:  تحولات منطقه, سوریه, گروههای تروریستی, داعش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

    قدرت اطلاعاتی ایران مانع «رقص شمشیر» آمریکاست/ هکرهای ایرانی توان نفوذ در سیستم‌های آمریکایی را دارند

اندیشکده «رَند» می‌نویسد: قدرت ایران در محیط اطلاعاتی به عنوان بازدارنده‌ای قوی، غرب و آمریکا را وادار کرده تا پیش از «رقص شمشیر» مقابل تهران، عواقب این کار را با دقت بسنجند.
 
- امروزه جنگ نرم و نبرد اطلاعاتی یکی از ارکان اصلی قدرت هر کشوری محسوب می‌شود و بر خلاف گذشته که حکومت‌ها برای کشورگشایی به حمله نظامی روی می‌آوردند، اکنون دولت‌ها و حتی بازیگران غیردولتی برای مرزنَوَردی اقدام به انجام عملیات‌های اطلاعاتی می‌کنند. جنگ نرم نسبت به جنگ نظامی به مراتب کم‌هزینه‌تر و در عین حال مؤثرتر است و همین مسئله موجب شده تا قدرت‌های بزرگ برای پیش‌برد اهدافشان بیش‌تر به سوی جنگ غیرنظامی سوق پیدا کنند.


:: برچسب‌ها: آمریکا , اندیشکده , اندیشکده آمریکایی , اندیشکده رند ایر ,
:: بازدید از این مطلب : 69
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
امیر دریادار امیر رستگاری معاون صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز شنبه 2 تیرماه در برنامه روی خط خبر شبکه خبر سیما با تبریک دستیابی صنایع کشور به توان ساخت موتورهای دیزلی و تأمین قطعات آن گفت: حوزه موتورهای دیزلی به عنوان یکی از مولفه های خود اتکایی و استقلال صنعتی کشورهاست، زیرا حوزه حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و نظامی و همچنین مصارف نیروگاهی تحت تأثیر توان ساخت موتورهای دیزلی است.
 
وی افزود: دستیابی به این صنعت، بسیار حائز اهمیت و استراتژیکی است و حدود ۱۵ کشور این توان را دارند که خوشبختانه متخصصان داخلی کشور ما با اتکاء به توان داخلی، خط تولید بومی برای تولید موتورهای دیزلی را ایجاد کردند.
 
رستگاری خاطرنشان کرد: در حوزه شناورهای نظامی اقدامات خوبی انجام شده و یکی از پروژه های بزرگ تا پایان سال رسماً رونمایی خواهد شد 
 
 
 


:: برچسب‌ها: امیر دریادار امیر رستگاری معاون صنایع دریایی وزارت  ,
:: بازدید از این مطلب : 67
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

سیاست ضدمهاجرتی جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، علیه پناهجویان کشورهای آمریکای لاتین این روزها در صدر اخبار جهان قرار دارد. اجرای این سیاست تا اندازه‌ای مورد انتقاد قرار گرفته که برخی کارشناسان، خروج اخیر آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل را در راستای رهایی از این فشارها ارزیابی کرده‌اند.

 
 
 
از زمانی که دولت آمریکا سیاست ضدمهاجرتی جدید خود علیه پناهجویان را در مرز مکزیک به اجرا گذاشته است، هزاران کودک -از نوزاد چند ماهه گرفته تا نوجوانان ده پانزده ساله- از والدین خود جدا شده‌اند. ترامپ معتقد است که برای جلوگیری از ورود مهاجران به آمریکا، باید کودکان را از والدینشان جدا کرد و سپس والدین آنها را به جرم ورود غیرقانونی به خاک آمریکا محاکمه و زندانی کرد.
 
بیشتر بخوانید:
 
http://javaninews.ir/%da%a9%d9 
 
 


:: برچسب‌ها: آمریکا , ترامپ , مهاجرین , کودک آزاری ,
:: بازدید از این مطلب : 81
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 رسانه‌های ترکیه از پیشروی نیروهای مسلح این کشور در شمال عراق بسوی مرز ایران خبر می‌دهند. بر اساس این گزارش‌ها، همزمان با عملیات نیروهای مسلح ترکیه در منطقه «قندیل» در شمال عراق شماری از کماندوهای ارتش این کشور، کوه راهبردی موسوم به «شکیف» همجوار با مرز ایران را تحت کنترل خود در آوردند.
 
به گزارش وبگاه روزنامه وطن، نیروهای مسلح ترکیه در ادامه عملیات خود در شمال عراق تا کنون در نواحی هاکورک، آواشین و باسیان که منتهی به ارتفاعات قندیل می شود، 20 نقطه نظامی تشکیل داده اند و هم اکنون خود را برای تصرف نواحی مرتفع منطقه «هفتنین» آماده می کنند.
 
بینعالی ییلدیریم، نخست‌وزیر ترکیه، شب گذشته در یک نشست تلویزیونی گفت: نیروهای مسلح ترکیه با نفوذ به عمق 40 کیلومتری شمال عراق، حدود 400 کیلومتر مربع را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کرده‌اند.
 
انتهای پیام/
 


:: برچسب‌ها:  ترکیه, عراق, خاورمیانه  ,
:: بازدید از این مطلب : 71
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

در حالیکه صنایع مختلف آمریکایی در میان مردم شناخته‌شده هستند، اسلحه‌سازان این کشور بدون تبلیغات چندان، در میان پرسودترین صنایع قرار گرفته‌اند.


:: برچسب‌ها: اسلحه سازان , آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

دیدار تیم های ایران و اسپانیا با هیجان خاصی برای همه فوتبال دوستان در جریان بود اما سرمربی تیم ملی در کازان و کنار خط با هیجانی که تاکنون از او دیده نشده، شاگردانش را هدایت می کرد.

 

کارلوس کی روش با فریادهای بی سابقه اش قصد داشت روحیه جنگندگی را در شاگردان مضاعف کرده و با تهییج بازیکنان آنها را به مبارزه تا نهایت توان تشویق کند.

 

کی روش که از اهمیت نتیجه گرفتن در این مسابقه به خوبی آگاه بود نمی خواست تحت هیچ شرایطی بازنده میدان باشد و با امتیاز از این بازی خارج شود

 



:: برچسب‌ها: کی روش , حرکت , جام جهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
از حدود یک سال و نیم پیش که ترامپ و تیم دیپلماتیک وی بر مسند امور در آمریکا قرار گرفتند انتقادات فراوانی به نظام حقوق بشری سازمان ملل متحد روانه داشته اند.
 
روند انتقادات آمریکایی ها به تصمیمات شورای حقوق بشر سازمان ملل متحداز ابتدای سال شمسی میلادی بسیار پر رنگ تر نیز شده است.
 
در 4 فروردین امسال نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد اقدامات شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد بر ضد اسرائیل تبعیض آمیز است.


:: برچسب‌ها: امریکا , سازمان ملل , حقوق بشر ,
:: بازدید از این مطلب : 82
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

ما کجا اینها کجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
یک مقام ژاپنی که روزانه نزدیک به ۳ دقیقه برای خرید ناهار میز کار خود را ترک می‌کرده است، مورد بازخواست و جریمه قرار گرفت.
 
 به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مدیر ژاپنی به دلیل ترک میز کار خود در ساعات کاری، آن هم تنها به مدت 3 دقیقه برای خرید ناهار، مورد سرزنش قرار گرفت و توبیخ شد.
 
سخنگوی شهرداری کوبه اعلام کرد این مقام شهرداری ظرف 7 ماه گذشته، 26 مرتبه وقت ناهار مقرر را زودتر آغاز کرده است.
 
این سخنگو روز پنجشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: «وقت ناهار از ظهر (ساعت 12) تا ساعت 1 بعدازظهر است. او میز کار خود را پیش از این بازه زمانی ترک می‌کرد.»
 
سئوال:اگر می رفت استخر، اگر روی تخت توی اطاقش استراحت قیلوله می کرد، اگر می رفت فروشگاه خرید می کرد. اگر برای رسیدن به سرویس نیم ساعت زودتر اطاقش را ترک می کرد و اگررررررررر.... چقدر جریمه می شد؟ ما که این چیزا را نداریم برایمان تعجبه که یک مدیر دست به چنین کاری بزنه، نظر شما چیه؟
 


:: برچسب‌ها:  اخبار روز, ما کجا اینها کجا, توبیخ, مدیر , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()